Shop Mobile More Submit  Join Login
Summer's Flavors by martyisnothere Summer's Flavors by martyisnothere
Has Japan made a moe Devil May Cry yet? Cause I'm gunna if they don't. With lollipop swords and squirt guns.

Sometimes I worry that my gallery makes me look like an art thief.
Add a Comment:
 
:iconsparks220stars:
sparks220stars Featured By Owner Mar 17, 2015  Hobbyist Digital Artist
watermelon, poison, kiwi, ice?
Reply
:icongunstarfire:
gunstarfire Featured By Owner Mar 25, 2010  Professional Digital Artist
love the dark skined one
Reply
:iconmiraclefool:
MIRACLEfool Featured By Owner Nov 30, 2009
That devil may cry is gonna have so much sexual inuendo it wouldnt be funny... IT WOULD BE RIDICULIEPICNESSNESS-ness
Reply
:iconpixelmitherer:
Pixelmitherer Featured By Owner Aug 20, 2009   Digital Artist
Like licorice. sweet style.
Reply
:iconff-bean:
ff-bean Featured By Owner Aug 18, 2009  Student
Kiwi is my favourite flavour...

I mean costume.
Reply
:icongijswitkamp:
GijsWitkamp Featured By Owner Aug 17, 2009  Professional General Artist
hahaha i'd play it ;) left one is the coolest imo, but i don't get why you think you're an art thief sometimes ;P
Reply
:iconfilohero:
filohero Featured By Owner Aug 17, 2009
Oh the watermelon one is awesome
Reply
:iconlarolaro:
larolaro Featured By Owner Aug 17, 2009
Hehe, i like what looks like an extended cricket bat :D
Reply
:iconbalrogg:
balrogg Featured By Owner Aug 16, 2009
They're all cool :woohoo:

Btw how do you get those tight cotrolled lines? :) Is it vector or do you make rough initial sketch first and do clean lineart on top?
Reply
:iconjajitsu:
JaJitsu Featured By Owner Aug 16, 2009  Student General Artist
haha, They are all great
Keep it up!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 16, 2009
Image Size
158 KB
Resolution
1460×720
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,837
Favourites
140 (who?)
Comments
10
Downloads
132
×